Saturday 2 April 2011

terlalu rindu !


awk ...
sye miss awk ..
sumpah ! sye ase cm ta complete ja hidup neyh kalau awk tadak . 
napa eyh saya rasa cmneyh ?
napa susah sgt saya nk buangkan perasaan yg ada neyh . 

jauh saya nk pg tinggal awk .
asa cm makin dekat jaa . 
pa benda semua neyh . 
saya ta paham . sya asa cm berat ja dugaan neyh
padahal lau bg org len benda neyh semua benda BODO ja . 
benda yang sikit pun ta penting
tp bg saya ...

sya try nk syg org lain . nk suka org lain
tp napa awk ja selalu muncul at hati sya . 
pikiran saya ? ahh ! ta mampu ag nk tanggung dugaan neyhh
sampai bila saya nk terus mcm neyh awkk .
sya sedih bila pikir semua neyhh . 
boleh ta bg cara mcm mana saya nk lupa awk?
nk lenyapkan semua perasaan yg ada untuk awk neyh .

mungkin kita mmg ditakdirkan untuk bekawan . 
mmg mula2 ta leh tima semua neyh . 
but i must accept all this.
mungkin pasneyh sya saya takan da hati untuk awk lg .
n mungkin jugak sya akn benci awk selamanya . 
apa2 pun awk akn jd kenangan terindah dalam hidup saya neyhh . 

beratnya hati neyh nk ucap semua benda cmneyh !
tp sya tepaksa wt cmneyh untuk kembali normal mcm dulu
hurmm . 
hati neyh ta pernah rasa mcm neyh . 
dugaan ataw balasan untuk saya . 
tengs awk wt saya terlalu merindui awk 
:'(

No comments:

Post a Comment