Saturday 23 April 2011

mish . mish . mish :'(

heyy . 
todayy i'm feeling better then yesterday . 
hope my sunday will give me happy n wonderful memories .

arghh . sesak dada neyhh . 
pasaipa ?
pasai duk tanggung rindu laa . penuh dada dah neyhh . 
nak letak kat len sikit rindu neyhh . ta gamakk . 
hahah . mana leh letak tempat lenn . 
t org ambikk . melepas lagiiii ~

saya mishh sapa ?
hamboihh soalann . tadak yang cerdiki sikit kaa . 
mesti lah rindu my baby boo . 
sapa ?
tudiaaa . duk tanya lagi . mcm la ak neyh taik jantan . 
peekkkk ! nahh penampaq sedaih at muka hampaa :P

saya rindu abdul rais saya . 
rindu sangat-sangat . 
kalau saya rindu dya sangat-sangat kann . 
mesti saya teyakk .
napa xtaww . pelik pun adaa .
cm la kalau ak teyak dya mai duk tecegat dpan ak . hahahaha . 
tulahhh . da sayang sangat . hati neyhh jd lembut jaa dengan dyaa . 

hunny . 
bby mish you . 
bila kita nk p dating neyhh . 
bby da mish your smile
bby da mish your muka garang .
bby da mish your laugh . 
bby da mish you hugg . 
bby da mish your kiss.
bby da mish your perangai yg suka usik bby tuhh . 
bby da mishh nk sembang dgn youu . 
owhh ~ saat kita bersama adalah saat yg paling membahagiakann !
bby terlalu rindu you sayang . smpai kadang-kadang pasal benda kecik pun .
bby duk wt tacink terok-terokk . 
ampunkan saya penunggu hati saya ! 
muahhhhhh ..

hunny . i'm waiting for our next date . 
i lurve you so much . 
what happen it bee .
my heart will stay with youu . 
jauh di sudut hati bby . bby nk hidup bersama hunny selamanyaa . 
n ta penah langsung terlintas at hati neyhh nk tinggal kan  .

<3abdulraiskebahagiansayaselamanyatiadayanglainmelainkandia<3

No comments:

Post a Comment