Saturday 16 April 2011

nurulkifly abdul shukor ! my best buddy :)


ehem . ehem . 
nampak dak tajuk at atas tuhh . ?
tanampak ?
sat nk tukaq bg font besaq badan bigfoot !
ahahaha . kecik-kesik sudah la nohh . ta nmpak pakai kanta :P

okeokee . jgn nk merapu bnyk sangat buley ?
biaq laa . ak hepy nk cita pasai best buddy ak neyhh . jgn duk wt kalottt !

oke . NURULKIFLY ABDUL SHUKOR .
sapa dya neyh ? dya neyh kawan terbaik saya . 
walaupun bru kenall . bru kaa ? asa2 dlm tiga bulan lebih cmtuh laa . heee
owh ~ sgt selesa bekawan ngan dyaa . dya baik sgt . cumel . ada lubang at pp . hat tuh yang wt dya lg comei .
muka mcm alif aziz . tolong bayangkan sekarang ok !
mmg handsem la knn ? stock artis punya neyhh . 

oke-oke . story pasai awal pekenalan . 
onece upoa a timee .
we go round-round in the world . 
gedebushh ! nh merepek ta habeh ag dapat la sebijik ! hahaha . 
okeoke . 
mula ak nmpak dya masa at bayan cafe . 
tyme tuh dya pakai sweater adidas kaler merahh .
duk wt hingaq . nk p tandas pun duk hingaq . ak tgk ja dya .
dlm hati kata . nsem gak mamat neyh ! hahaha . galak ~
then tadak pa pun . belah wt tataw . mampoih p at angg . ak bukan kenai ang punn . :P

then asanya 2 weeks after kejadian tuh ak jumpa dya blik . 
tyme tuh ak blik kekja . singgah mkn at sana . dya duk selang 2 meja dri ak . 
then dya tgk ak . ak tgk la blikk . haa . padan laa . usha ag . ak cukup pantang org duk usha2 neyh . hahahah
then dya wt isyarat leh dak p duk semeja ngan ak . 
da mcm org bisu pakai bahasa isyarat segala . hahaha . ak pun ok jaa . 
duk sembang-sembang sat . then tukaq la no fon . 

then duk mcg lahh . tyme tuh mcm ada bunga-bunga cinta sikit la bak kata misha omar , hahahaha . 
tp malas nk lyn feeling tuhh . ewt derkkk ja . 
then pas tuh kami selalu lepak sekali . p mkn . p karok . dya bwk ak jumpa membe-membe dya . lepak ngan membe-membe dyaa . besshh ! 
dya neyh romantik jgekk !
mat bunga . hahaha . sowie pily , tadak makna nk kutuk kmu punn . sya cuma try menjadi jujur . hahah :P

ak n dya penah la duk sayang-sayang nenyhh .
tp nk wt cmna . mmg jodoh kami da tetulis bekawan jaa . so ak terima n dya pun terimaa . 
hormat masing-masing . 
dya penah kata at ak . selagi hati dya masih untuk tutttt . tlong lah hargai selagi ada depan mata . 
saya pegang kata-kata awk tuh smpai mati oke encik pily . 
 dya neyh pemain bola . merangkap kapten . 
wowowow . kapten hott siyottt ! hahaha . mesti bila dya men bola ramai pompuan duk cayaq !
ye tak encik pilyy ?
n n n . one more thing . suara dya neyh sgt2lah sedap ! best ja dgq dya nyanyi . nanti kita p karoke lg taw ! rindu saat tuh :'(

now dya dah bahagia ngan kasih sayang dyaa . 
saya doakan awk bahagia yup . 
tengs sbb selama neyh selalu dgq masalah saya . 
selalu nasihat saya . 
selalu teman saya makan kalau saya sorang-sorang . 
selalu wt muka comei depan saya . 
selalu support saya . 
n saya ak selalu support apa yg awk buat . 
saya syg awk . n hope we fren forever . 
jauh mana kita pisah pun . kita tetap kwn kn ?
jgn sesekali lupa saya . kalau dak saya wt iklan dalam metro jejak kasih cri awk oke . 
saya bangga ada kwn mcm awk !
tengs bb sudi tegur saya n jd kwn saya . 
selamanya kamu dlm ingatan saya oke . 

>nurulkifly abdul shukor a.k.a lelaki berpayung biru <
hahahahahah


No comments:

Post a Comment