Tuesday 26 April 2011

terima kasih chenta :')


assalamualaikum semua :)
saya cuba mengukir senyuman untuk rakan-rakan saya .
kerana mereka saya bertahan . 
kerana mereka saya kuat untuk teruskan hidup.
kerana mereka terlalu hebat . 
senyuman saya yg ikhalas akan terukir bila bersama anda . 
terima kasih semua sahabat . 
kehadiran anda pelengkap hidup saya . 
betoi ckp org . kawan org yg paling bermakna . 
hilang cinta boleh cari . berlambakk . 
hilang kawan ? susah nk dpt yg seperti sebelumnya .

terima kasih cinta . 
awk dah buat saya senyum takala awk melamar saya menjadi gf awk . 
terima kasih cinta . 
awk dah buat saya bahagia bila awk always say perkataan keramat "ilurveyousomuch"
terima kasih cinta . 
awk dah buat saya kembali mengenali apa itu indahnya cinta .
terima kasih cinta . 
awk da ubah saya menjadi seorang sang setia yg sentiasa menunngu awk . 
terima kasih cinta . 
awk dah buat saya rasa tersangat hepy bela awk always beside saya.
terima kasih cinta . 
kerana awk juga dah buat saya sentiasa membazirkan air mata untuk cinta kita .
terima kasih cinta . 
kerana awk jugak saya rasa seperti mainan . 
terima kasih cinta . 
kerana awk berjaya membuat hati saya hancur berderai . 
terima kasih cinta . 
kerana awk sekali lagi buat saya rasa serik bercinta . 
terima kasih cinta . 
kerana awak sanggup musnahkan semua harapan saya yang menggunug terhadap awk . 
terima kasih cinta . 
kerana awk sanggup biarkan hati saya terus sakit dan sakit . 
dan terima kasih cinta .
kerana bahagia yang selama neyh awk berikan bejaya membutakan mata saya untuk terus setia menagih cinta awk .

sedih.
kecewa .
hati kosong .
senyuman palsu . 
jiwa tertekan .
terasa dipermainkan . 
terasa diguna2kan . 
hidup ta sempurna . 
kesorangan . 
perasaan sedih menjadi peneman setia . 
termenung .
menangis .
sakit . 
perasaan neyh semua dalam diri ak . 
ak da tataw apa nk jadi dgn ak neyhh . 
smpai bila semua neyh nk terus ada dalam diri neyhh . 
saya letih . sumpah letih degan semua mainan hidup neyhh . 
saya ta kuat . 
saya downn . jatuh tersungkur . 
hanya menanti sepasang tangan yg nk angkat ak . 
bwk blik ak rasa bahagia n gembira . 
aku harap tangan dya yang smbut . 

ntah laa . kenapa dugaan neyh jd lg at ak . 
balasan atau ujian . 
sedih bila pikiaq semua neyhh . 
malu bila pelbagai soalan diajukan oleh teman-teman . 
tebal muka neyhh . 

selama neyh awk menjadi kebangaan saya di hadapan mereka . 
awk hero saya . 
awk harta bernilai saya . 
saya sering memuji awk dihadapan mereka . 
saya kurangkan masa saya degan mereka semata2 untuk awk . 
tapi kenapa saya terima balasan mcm neyh ?
pernah tak fikir perasaan saya neyh awkk ?
penah tak fikir segala tindakan awk tuh boleh mengundang 1001 soalan . 
bukan pada awk . tp pada sayaa . 
kenapa bila saya setia . mereka menguji saya smpai mcm neyh
luaran saya ta sama dgn dalaman saya . 
saya mungking menjadi kuat untuk fmly saya . untuk kawan-kawan saya . 
tp dalam saya . sapa ta penah tahu . 
senyum dimuka . hati meraung-raung . 
maaflah . bukan saya nk menunjuk yang saya sangat sayangkan awk . 
tp neyh semua luahan hati saya . saya kena luahkan bb nk hilangkan perasaan sedih neyhh . 
semua neyh bukan saya cipta sbb nk tagih cinta awk . 
tp mmg lahir dari hati yg paling dalam . 

ingatlah . 
selagi hati saya untuk awk hargailah . 
binakanlah sedikit perasaan sayang,cinta , kasih , rindu dalam diri awk untuk saya . 
saya ta penah paksa awk jd org lain untuk saya . 
jd diri sendiri lebih baik . 
saya ak setia dgn awk smpai lah awk sendri yang mintakkan perpisahan . 
saya akan terus mencintaai awk walaupun dikutuk oleh kawan-kawan sendiri . 
biarkan depa ckp saya bodoh bb masih setia n sayang ngan awk . 
saya taw apa saya buat . 
n saya taw awk perlukan masa untuk semua neyh . 
cuma saya berharap . suatu hari nanti segala pengorbanan saya neyh terbalas dgn pekara yg paling indah . 
saya berharap semua nya back to normal . 
mcm mana first day saya jd awek awk . 
saya teringin nak rasa blik feeling cmtuhh . 

sayacintaawkselamanyawalaupunhatisayasedihdengansemuanih



jiwa berkecamuk
>eyka  shafiqa <

No comments:

Post a Comment