Wednesday 8 June 2011

fall in lurve with my prince :)

saya rindu dia . 
saya cinta dia . 
saya akan berubah demi dia . 
tuh yang dia mahu .
so , untuk hubungan saya . saya ak berubah . 
bb bukan saya nk kawan ngan dya seminit dua . 
tp saya nk dgn dya smpai rmbut saya tukaq kaler putih .

pekenalan secara tak sengaja . 
gembira terasa bila bersama . 
hati tenang takala melihat senyuman dya . 
good looking person . 
nice . ramah . baik . sngup berkorban untuk saya apa adanya . 
ta penah hipokrit . 
ta penah bohong saya . 
that what i'm want . someone that honest to me . 
jujur dan setia tuh kunci kebahagiaan .
yeah . saya akui benda tuh sekarang . 

semakin jatuh cinta dgn beliau . 
i hope same goes to him . 
awk pun taw kan saya cinta awk . 
sayang awk . 
sory bb penah wt awk kecewa ngan keputusan sya . 
but now . saya ta akn kecewakn awk lg . 
maaf bb dulu saya ta boleh nilai yang mana kaca yang mana permata . 
tp jauh d sudut hati saya , awk yang buat saya tenang . 

saya rindu awk . hehehe . 
betoi ta main-main . 
rindu awk gelak2 , senyum2 , geletek saya , 
kenangan terindah bila bersama awk . 
weeee ~
bila jumpa . mcm tamaw balik jaa . 
n awk pun penah ckp mcm tuh kn at saya . 
bila awk kata cmtuhh . awk taw saya sebak . 
saya ta sangka boleyh bahagia dgn awk mcm skrg . 

now . saya janji . ak ubh semua perangai yg awk ta suka . 
yang awk larang saya takan buat . 
saya ikot ckp awk , saya sangup awk kongkong saya . 
bb tuh bukti saya syg awk , cinta awk n nk hidup dgn awk . 

last word , lebiu sayang . ur my sunshine , my heartbeat , my breath , my soul , myevrythink (^_^)

No comments:

Post a Comment