Friday 10 February 2012

bukan yang pertama mungkin yang terakhir.


tengok tajuk pun mesti taw dah nk cerita psai apa..
cuba tekaa..cepat laa..teka kaihh..
apadia..pasai cinta...
YA ALLAH..
kesitu plak dah hampa niee..
hurmm...sebenaqnya nk cerita pasaii...
betoi la pasai cintaa..hahahaha..
pandainyaa hampa semua niii :)

betoi..saya sedang dilamun cinta..
sudah lama saya tak berceloteh disini..sudah lama saya tak meluahkan perasaan saya di sini
sudah lama saya tak mencurah segala emosi saya disini
kenapa??
kerana masa tak mengizinkan..kerana mood tak mengizinkan..dan segala macam keadaan yang tak mengizinkan......

baru malam ni saya tergerak untuk menulis dan mencurah segalanya di blog saya yang saya kira sudah berhabuk setebal 10 inci..oh makk !
nampak sangat aku penipu tahap dewa..hahaha
malam ni dapat mood or semangat yang luar biasa..
kenapa?? maybe disebabkan DIA..
ya DIA..
terlalu bahagianya saya sampai tak tertanggug rasa itu..
sbb tu terpaksa luahkan disini sedikit untuk melapangkan sedikit ruang didalam dada saya ini..

perkenalan yang tak sengaja berlaku..
kenal di 'MUKA BUKU'..
mula chat besa jaa..xdk feeling pa punn
tp duk dengaq nama dia ni selalu dahh..
cuma tak kenai muka jaa...
tgk-2 DIA add aku kt fb...so aku ponn..
'oooo deni la yang depa duk cakap niii'
kalau tgk dya online mesti chat...
then kami contact trough fon..
dya msg aku masa malam bufday dya...
first mcg bertarikh 19/01/2012...
hehehehe...keesokan harinya aku pun balik penang..
then first time kami date..masa tuh bufday dya 20/01/2012...
aku sampai ja penang..rehat satt..then dalam koi 8 tuh aku punya xcited..bawak moto selaju mungkin..hahahaha
punya semangat nk jumpa dia..then simpan moto aku...kmi keluaq p sunway tengok wayang..
cerita first kami tengok'BUJANG TERLAJAK'
hehehehe...best gak keluaq ngan diaa..
gelak memanjang..buat lawakk..hehehe..
mula-2 segan jugak..lama-2 tengok perangai dia pun gila..
aku pun sama naik gila ngan dia . HAHAHAHA...

pastu kami p makan-2...sembang-2..
duk wat ayat-2 drama sikit..hahahaha...
kami balik laa..
then hari seterusnya dating n dating lagii..nak cerita mmg panjang berjela laaa,,
tak cukup kertas nk karangg...

apa pun aku mmg bahagia dengan kehadiran dia..
aku harap aku akn kekal dengan dia sampai bila-2..
setiap malam aku berdoaa semoga jodoh kami dipanjangkan..
semoga hubungan kami terpelihara..
semoga kami bahagia untuk hari-2 yang mendatang...
mungkin keputusan saya berkawan dengan dia akn mengusik hati mana-2 pihak,,
atau membuat mana-2 pihak tidak puas hati..tp jodoh kita kita tak taw kann
saya hanya berserah kepada takdir..

saya sentiasa berdoa semoga hubangan ini berjalan dengan lancar..
n kalau boleh endingnya biarlah dengan berita gembira..

pesanan buat awak..semoga awk menjadi kekasih,kawan.musuh.teman.sahabat suka dan duka saya selamanya..semoga awak sabar n tabah melayani karenah kekasih awak ni yang manja.mengada,gedik.tehegeh-2.gila..cepat sikit simpan duit,,awak ada 2 tahun lagi untuk semuanya,,n saya ada lagi 3 tahun untuk semuanya....jangan pandai-2 nak mengatal..mengedik..merenyam dengan betina lain..highlight disitu..BETINA ok...semoga apa yang kita rancang n impikan akan menjadi kenyataan..
semoga awak akan menjadi pendamping hidup saya sampai bila-2...n last saya nak pesan..teruskan sikap romantik n gedik awak tu sebab perangai tuh buat saya jatuh cinta n jatuh cinta lagii..

me love you until my breath split from my body.

azzrian rosely

No comments:

Post a Comment