Monday 25 July 2011

kau buat ku tersenyum bahagia chenta

sayang .
awk buat eyqa senyum . 
sayang . 
awk buat eyqa bahagia.
sayang .
awk da penuhi ruang hati eyqa yang kosong 
sayang . 
awk da rawat luka eyqa smpai sembuh
sayang .
awk da buat eyqa gilakan awk . 
sayang . 
awk da buat eyqa nk becinta lagi .
sayang .
awk da buat eyqa nk jd sorang yg setia kembali . 
sayang . 
awk buat eyqa angau . 
sayang . 
awk buat eyqa merindui awk setiap masa . 
sayang . 
awk da buat eyqa menagis gembira

eyqa ta pernah terlintas nk kenal awk sebelum neyh . tp awk tegur eyqa kan . then kita chat . 
then awk bg no awk . kita contct through fon . 
then kita meet . awk bwk eyqa pg makan . 
bangkok station,perda . our first date <3
saya ingat smpai mati tarikh neyh .
06 julai 2011
start tarikh tuh kita kuaq , smpai la eyqa blik poli . 

mula ingat besabesa jaa . 
benda neyh dri mula tadak heart feeling pa semua . 
tp disebabkan awk selalu jemput saya kat umah
bwk saya kuaq makan . 
saya da mula terima kehadiran awk dlm hidup saya . 
bila saya go back perlis . 
everydat we msg-ing , call-ing .
dulu saya selalu bg alasan xdk krditt at awk coz saya malas nk layan . 
but now . semua da change . awk selalu dgn saya

sehari xdk mcg awk . call awk . sunyi sgtt . 
saya akui saya teramat rindukan awk . 
ter ter ter amat . 
minggu lepas saya blik . 
jumaat we meet . awk bwk sya pegi lepak nan kawan-kawan awk . 
bwk saya pg beli kfc , but take away . 
then lajak pegi rr , pusingpusing sat . 
lepak pantai bersih . bekelah at sana . sweet sgt2 . 
hahahaha . awk taw tak tyme tuh saya bahgia, hepy sgt2 .
siyesly , saya xnk pisah n ta sanggup nk blik tyme tuh . 
dlm keta kita gaduhgaduh , gelakgelak , majokmajok . 
waaaahhhhh ! saya bahagia awk . bahagia sgt2 . 

then sunday night . we meet again . lepak with ur fren again .
going to nasik lemak boy perda . 
bekepit nan awk . sweet memori sayang . 
mulut saya ta penah masam kalau awk at sebelah . 
mesti lebarr . cm neyh (^____________^)
n before awk antar saya blik umah . 
awk tnya soalan at sya . 
awk syg saya . awk taw tyme tuh sya cm nk nges ada , segan ada . malu ada  
da la awk ttp radio . dgr soqa kita jaa . 
awk . sya mmg syg kan awk . awk buat saya bahagia sgt sgt . 
then awk antar sya blik . saya salam awk . awk senyum jaa . 
sya sedih bb kena pisah ngan awk .msuk umah . 
ta smpai sepuloh minit . awk kol . 
tnya wt pa semua . bru ja kita pisahkan syg . awk da tnya soalan tuh . 
funny lahh . hee . then i'm wating him until 3 o'clock
bg laluan dya playing snooker with his fwen . 
xnk kongkong dya . bb dya pun da life dya jugak kan :)

then kita gayut . hehehehepyy :))
gelakgelak . 
then b4 letak dya said perkataan keramat
love you 2 , muahhh 
selama kenai dya . semalam bru dya ckp benda tuh
Ya Allah . rasa melayang badan saya awk taw . 
nk nges pun ada . syang i lurve you damm much !

then td dya pick up antaq at jety 
dya ckp ta sangup nk pisah walaupun 3 hari ja . 
saya ckp sabar , ta lama pun . dya ckpa sehari tuh dah cm sebulan . 
tudia dan dan saya rasa cm nk koyak tiket bas tuh . hahaha . 
tp nilah dugaan masa kami nk bersama .
then pas sebelum pegi ., salam dya n dya pesan jgn lupa mcg n kol dya . 
awk , saya takan lupa semua tuh . tuh now da jdi pekara wajib hari2 untuk saya 

see , now saya bahagia dengan dya . bahagia sgt2 ! Ya Allah . kalau lah betul dya jodoh ak , pelihara lah hubungan kami , mmg ak da mula sayang , cinta n kasih dya  ta sanggup ak nk hilang dya . 
ak syg dyaa . bg peluang ak nk hidup dengan dya . aminn

i lurve you superhero gedik ! muahx A.M

No comments:

Post a Comment